قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ارائه هدیه رایگان و بازاریابی ایمیلی

یک روش عالی برای جذب افزایش بازدید واقعی  به کارگیری بازاریابی ایمیلی با ارائه هدیه مجانی هست.
به این چهره که باید یک کتاب الکترونیکی یا فیلم آموزشی یا هر چیزی که پیوسته با موضوع سایت تان باشد و ارائه دهنده مطالب سودمند و ارزشمندی باشه، جاسازی کرده و اون رو به چهره مجانی در صفحه شبکه اجتماعی خویش یا فروم ها برای دانلود پیمان بدین.
به این چهره که توضیح مختصری در باره اطلاعات موجود در فایل دیتا و سپس لینک سایت خود یا صفحه دانلود رو در ذیل این آموزش پیمان بدین الی افراد برای دانلود آن به سایت شما بیایند.

 

دقت داشته باشید که سایت شما باید حائز محتوای ارزشمندی باشه الی وقتی بازدید کننده ای برای دانلود فایل مورد عقیده خویش به سایت تان آمد، علاوه بر دانلود آن فایل برای خواستن و مطالعه مطالب دیگرِ موجود در سایت نیز علاقه پیدا کند.

 

شما میتونید در ازای دریافت ایمیل بازدید کننده، لینک دانلود فایل رو برای او ارسال کنید. به این صورت که یک صفحه ساخته و فایل هدیه رو به همراه یک سری مطلب مفید و مرتبط، در آن صفحه پیمان داده و از کاربران بخواهید برای دانلود آن فایل رایگان، ایمیل خویش را در فیلدی که مشخص کرده اید وارد کنند. به این ترتیب میتوانند بلافاصله لینک دانلود فایل هدیه رو در ایمیل خود دریافت کنند.

 

بعد از اینکه بازدید کننده ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه دانلود کلیک کرد، میتوان او را به صفحه ای حاوی مقالات و مطالب سودمند و پر طرفدار سایت هدایت کرده و به این شیوه به ماندگاری بیشتر بازدید کننده در سایت و همچنین افزایش اعتماد او کمک کنید.

 

با این پیشه نه تنها بازدید کننده سایت خویش را افزایش دیتا اید، بلکه لیستی از ایمیل های بازدید کنندگان نیز ساخته و میتوانید با به کارگیری روش های بازاریابی ایمیلی، او را تبدیل به خواننده و بازدید کننده دائمی سایت خود کرده و هرگاه محصول یا خدماتی رو در سایت تان ارائه دادید، فهرست ایمیل خویش را با ارائه تخفیفات منحصر به فرد برای خرید ترغیب کنید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان ایمیل کاربران خویش را با گسیل داشتن مطالب و محتوای بی ربط اسپم نکنید.
 

روش چهارم: نگارش پست مهمان
روش بعدی برای افزایش احصاء بازدید کننده سایت، نوشتن پست مهمان هست.
به این معنی که باید مطلبی پیوسته با سوژه سایت خود جاسازی کرده و سپس آن را در سایت های دیگری که با دامنه کار و جنبش سایت شما مرتبط هستند، منتشر کنید.
دقت داشته باشید این مطلب باید ارزشمند، اختصاصی و سودمند باشه، یعنی به هیچ عنوان نباید کپی از جایی باشد. در ضمن بار دانشی فوقانی داشته، و تنها یک مقاله کوتاهی ۵۰۰ کلمه ای و در جهت رفع تکلیف نباشد.

 

پس لازم هست برای نگارش چنین مقاله ای وقت بگذارید. بعد از آنکه مطلب مورد عقیده خویش را تعبیه کردید میتوانید این نوشتار رو در سایت های پیوسته با موضوع سایت خود، به عنوان مؤلف مهمان و یا به صورت یک پست مهمان منتشر کنید.
سایت های بسیاری هستند که مطلب شما رو چنانچه ارزشمند و اختصاصی باشه به صورت پست مهمان در سایت خویش منتشر میکنند.
معمولا در متن یا در فرجام مقاله، لینکی به سایت شما داده میشه که کاربران برای اطلاعات و مطالعه بیشتر میتونن به سایت شما مراجعه کنند.

 

این شیوه دو برتری داره:

 

اول اینکه با قرار دادن پست مهمان خود در سایتی که شدامد فوقانی داره میتونید خیلی تند آمارگرفتن بازدید سایت خود را افزایش دهید.

دوم اینکه یک بک لینک ( backlink ) به سایت شما برپایی میشه که باعث افزایش رنکینگ سایت تان از نقطه نظر سئو خواهد بود.

 

روش پنجم: کار و جنبش در فروم ها یا مجلس های گفتگو
روش پنجم تکاپو در فروم ها یا مجلس های گفتگوست.
با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید مجلس های گفتگوی بسیاری رو پیدا کنید که یا به چهره تخصصی، در گستره تکاپو سایت شما پیمان دارند و یا اینکه در این فروم ها بخشی پیوسته با سوژه سایت تان است.
به عنوان مثال اگر سایت تان موضوعی پیوسته با سفر و گردشگری داشته باشد، مجلس های بسیاری هستند که به صورت تخصصی به موضوعِ سفر و توریسم میپردازند.

 

اگر جستار سایت شما پیوسته با مد و جامه و زیبایی باشد، برخی از مجلس های تبادل نظر بخشی رو به این قسمت گزین کردن دیتا اند که با یک جستجوی ساده میتوان به این انجمن ها و دسته های باره نظر دسترسی پیدا کرد.
مهمترین کاری که کاربر برای افزایش احصاء بازدید سایت خویش با به کارگیری فروم ها باید سپریدن دهد، این است که پیش درآمد عضو این انجمن ها شده، و شروع به تکاپو موثر کند.

فایرفاکس از فرمت WebP پشتیبانی خواهد کرد

مرورگر فایرفاکس از فرمت WebP پشتیبانی خواهد کرد؛ تغییری از غول بزرگ اینترنتی برای افزایش سرعت وب‌گردی با استفاده از یک فرمت تصویری بهتر.

گوگل هشت سال پیش از فرمت WebP رونمایی کرد و از آن پس از این فرمت در مرورگر کروم،اندروید و بسیاری دیگر از سرویس‌های آنلاین خود بهمنظور کاهش ترافیک مصرفی و افزایش سرعت، استفاده کرد. اما گوگل از همان ابتدا برای تشویق رقیبان خود جهت استفاده از این فرمت، با مشکلاتی مواجه بود.

موزیلا ابتدا استفاده از WebP را به بهانه‌ی تفاوت نه‌چندان قابل توجه نسبت به فرمت‌های رایج تصویری مثل JPEG و PNG رد کرد. این شرکت WebP را به‌طور دقیق مورد ارزیابی قرار داد اما درنهایت JPEG را ترجیح داد. \حال موزیلا نظر خود را تغییر داده‌ است. در هفته گذشتهمایکروسافت نیز اعلام کرد که پشتیبانی از WebP را به مرورگر Edge خواهد آورد.

این شرکت غیرانتفاعی اعلام کرد:

موزیلا با پشتیبانی از WebP به سمت جلو حرکت می‌کند.
این فرمت تصویری در نسخه‌هایی از فایرفاکس که مبتنی بر موتور Gecko هستند، پشتیبانی می‌شود؛ یعنی مرورگر فایرفاکس در رایانه‌های شخصی و اندروید و نه نسخه iOS. موزیلا افزودن پشتیبانی از این فرمت را برای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده‌ است.

پشتیبانی از یک فرمت جدید تصویری در وب، مسئله‌ی مهمی است. علاوه‌بر چالش‌های فنی و ریسک‌های امنیتی جدید، پشتیبانی از یک فرمت جدید به معنای استفاده از آن برای سال‌های مدید است؛ زیرا حذف پشتیبانی در آینده موجب اخلال در وب‌سایت‌هایی می‌شود که بر آن فرمت تکیه کرده‌اند.

این موضوع یکی از مشکلات اصلی وب است. سازندگان مرورگرها و توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها خواهان پیشرفت فناوری هستند، اما برخلاف سیستم‌های عامل هوشمند موبایل مثل اندروید و iOS، نمی‌توانند پایه‌ها و فناوری‌های قدیمی را به‌راحتی حذف کنند. فناوری‌های وب عمری طولانی دارند.

البته استثنائاتی نیز وجود دارد. مرورگرها، رابط‌های ناکارآمد را معمولاً پس از ارزیابی‌های دقیق حذف می‌کنند. ولی این امر برای فناوری‌های گسترده‌تری مثل ادوبی فلش سخت‌تر است. چندین سال است که این فناوری در حال حذف آرام است. مرورگرها و حتی خود ادوبی به این نتیجه رسیده‌اند که مشکلات امنیتی و پایداری فلش، آن را فاقد ارزش می‌کند. حذف آن با سال‌ها تلاش برای افزودن قابلیت‌های فلش به خود وب، امکان‌پذیر شده‌ است.

چرا موزیلا تغییر موضع داده است؟

ما شاهد توسعه‌هایی هستیم که ممکن است موجب پذیرش سریع‌تر WebP شوند.

موزیلا از طرفداران مهم فرمت تصویری در دست توسعه‌ای به نام AVIF است. WebP مبتنی بر فناوری فشرده‌سازی ویدیویی VP8 گوگل است؛ اما AVIF مبتنی بر فرمت ویدیویی جدیدتری به نامAV1 است که توسط گروه اتحاد برای رسانه آزاد (Alliance for Open Media) ایجاد شده‌ است. این گروه شامل عضوهایی مانند گوگل، اپل، مایکروسافت، سیسکو، آمازون، نتفلیکس و فیسبوکبوده و در حال حاضر بیشترین تمرکز آن روی فرمت ویدیویی AV1 است.

ما همچنین منتظر آماده‌سازی AVIF هستیم و به سرمایه‌گذاری روی آن ادامه می‌دهیم.

اپل پشتیبانی از WebP را در نسخه‌های تست مرورگر سافاری اعمال کرده‌ بود، اما این پشتیبانی را حذف کرد. این مسئله، مشکلاتی را برای توسعه‌دهندگانی ایجاد می‌کند که خواهان استفاده از این فرمت بوده اما پشتیبانی از آیفون‌ها و آیپدها نیز برایشان حائز اهمیت است. اپل در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

آمازون کارمندی که ایمیل کاربران را افشا کرده بود، اخراج کرد

بر اساس گزارشی در مجله وال‌استریت، در ماه سپتامبر (شهریور)،‌ یکی از فروشندگان سایت آمازون، به کارمندان این شرکت رشوه داده‌ تا نظرات منفی در مورد محصولات را حذف کنند یا اطلاعات کاربران مانند ایمیل و اطلاعات فروش را در اختیار وی قرار دهند. بر اساس گزارشات اخیر، آمازون حداقل یک کارمند خود را اخراج کرده‌ است.

این کارمند، آدرس ایمیل کاربران را به یکی از فروشندگان در سایت آمازون تحویل داده است. آمازون این خبر را تایید کرده‌ است. آمازون گفته است کارمندی را که مرتکب چنین حادثه‌ای شده، اخراج کرده‌ و به‌دنبال پیگیری قضایی این واقعه است. همچنین، آمازون کاربرانی را که آدرس ایمیلشان افشا شده، از این واقعه مطلع کرده و پس از آن نیز هیچ آدرس ایمیلی افشا نشده است.

آمازون

بررسی ایمیلی که از طرف Amazon به یکی از کاربران آسیب‌دیده فرستاده شده، نشان می‌دهد که آمازون علاوه‌بر اخراج کارمند خاطی، شرکتی را که به آن کارمند رشوه داده را نیز از ادامه‌ی فعالیت در آمازون محروم کرده‌؛. البته، آمازون اطلاعات این شرکت را افشا نکرده‌ است.

شرکت خاطی رشوه‌دهنده از واسطه‌هایی برای ارتباط گرفتن با کارمندان آمازون استفاده کرده است. هدف این شرکت،‌ دستیابی به اطلاعاتی برای برتری یافتن بر رقبا بوده‌ است. آمازون اعلام کرده‌ که پس از انجام بررسی‌هایی، سیستمی را برای محدود کردن دسترسی کارمندان به اطلاعات، به کار گرفته است.

گوگل از رقابت ۱۰ میلیارد دلاری پنتاگون در حوزه خدمات ابری کناره‌گیری کرد

گوگل از یک قرارداد با پتانسیل ارزش ۱۰ میلیارد دلار کناره‌گیری کرد. این غول فناروی تصمیم گرفته است تا از رقابت برگزار شده توسط پنتاگون که در حوزه‌ی خدمات پردازش ابری برگزار می‌شود، بیرون برود.

پروژه‌ی آتی پنتاگون در حوزه‌ی خدمات ابری با نام Joint Enterprise Defense Infrastructureیا JEDI شناخته می‌شود و با هدف تسریع در تبادل داده میان وزارت دفاع آمریکا و افسران نظامیاین کشور در تمامی نقاط جهان، طراحی شده است. درواقع این پروژه تصمیم دارد تا سرعت انتقال تصمیم‌های نظامی را افزایش دهد.

گوگل ماه ژوئن سندی با‌عنوان قوانین پایه‌ای هوش مصنوعی منتشر کرد. مدیران این شرکت، سند مذکور را دلیل کناره‌گیری از این رقابت عنوان کرده‌اند. در ابتدای تابستان امسال نیز این غول موتور جستجو اعلام کرد که قرارداد خود با وزارت دفاع آمریکا در پروژه‌ی هوش مصنوعی Maven را تمدید نخواهد کرد. در واقع گوگل به‌خاطر همین پروژه با بازخوردهای منفی و انتقادات شدیدی از سمت کارمندان خود روبرو شده بود. کارمندان در مصاحبه‌های خبری می‌گفتند که این شرکت نباید وارد کسب‌وکار جنگ شود. همین اقدامات، گوگل را مجبور کرد تا سیاست‌های خود مبنی بر عدم شرکت در پروژه‌های تسلیحاتی را بازنگری کرده و به صورت شفاف‌تر منتشر کند.

Pentagon DoD

ساندار پیچای در یک پاسخ سریع به این درخواست‌ها، فهرستی بلندبالا از اصول و قوانین گوگل در حوزه‌ی هوش مصنوعی منتشر کرد. اولین اصل این فهرست به این نکته اشاره می‌کرد که بخش هوش مصنوعی گوگل هیچ‌گاه در پروژه‌هایی با هدف ساخت سلاح یا خسارت عمومی، شرکت نخواهد کرد.

انجام پروژ‌ه‌ی JEDI در نهایت به یک شرکت می‌رسد. همین تصمیم باعث شده تا شرکت‌هایی همچون اوراکل به این پروژه اعتراض کنند. اوراکل از پنتاگون درخواست کرده تا پروژه را شکسته و بین چند برنده تقسیم کند. Google نیز اعلام کرده است که اگر این پروژه تقسیم شود، شاید در برخی از فازهای آن شرکت کند. البته این فازها نباید منافاتی با قوانین و ارزش‌های این شرکت داشته باشند. به‌هرحال دولت آمریکا هنوز به هیچ یک از این صحبت‌ها واکنش نشان نداده است.

خبر کناره‌گیری گوگل از این رقابت، دقیقا پس از انتشار خبر افشاسازی اطلاعات شخصی کاربران این شرکت بود. این افشاسازی به‌علت یک باگ سیستمی در گوگل پلاس رخ داد. گزارش‌ها حاکی از آن است که غول موتور جستجوی جهان این خبر را از ترس سازمان‌های قانون‌گذار دیرتر منتشر کرده است.

گوگل از سرویس جدید Home View و به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل هوم رونمایی کرد

گجت‌های مخصوص خانه‌های هوشمند به‌سرعت در حال گسترش هستند و مدیریت آنها به مشکلی اساسی برای کاربران تبدیل شده است. خصوصا اگر این گجت‌ها از شرکت‌های متفاوتی تهیه شده باشند،‌ مشکل دوچندان می‌شود. گوگل برای ساده‌سازی ارتباط با این گجت‌ها و به‌طور کلی بهینه‌سازی اکوسیستم خانه‌های هوشمند، چند سرویس جدید را معرفی کرد.

یکی از سرویس‌های جدید گوگل با نام Home View برای صفحات نمایش هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت عرضه شد. خدمت دیگر گوگل در این زمینه، بازطراحی و به‌روزرسانی اپلیکشین Google Home بود.

home view

هوم ویو تمامی دستگاه‌های متصل به شبکه‌ی خانه‌ی هوشمند را در یک نما به کاربر نشان می‌دهد. به‌علاوه کنترل مخصوص برای هر دستگاه نیز در همین سرویس قابل انجام است. گجت‌های هوشمند نورپردازی، ترموستات و دیگر دستگاه‌های هوشمند خانگی در این سرویس پشتیبانی می‌شوند. البته هوم ویو تمامی امکانات گجت‌ها را که در اپلیکیشن‌های اختصاصی قابل دسترسی هستند ارائه نمی‌دهد؛ اما امکانات ارائه‌شده در این سرویس، برای عملیات اصلی هر دستگاه کافی است.

home view

اپلیکیشن گوگل‌هوم نیز با کنترل پنل مشابهی به‌روزرسانی می‌شود. نمونه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن چند ماه پیش منتشر شد اما اکنون به‌صورت رسمی در گوگل‌پلی در دسترس است. البته تاریخ عرضه‌ی رسمی این به‌روزرسانی هنوز مشخص نیست اما منابع خبری چند هفته‌ی پیش رو را برای آن تخمین می‌زنند.