قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

10 راز موفقیت در کسب و کار جدید

کارآفرینی و نوآوری در تقسیم های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما باره بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این سوژه در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما بی گمان در این راه برای موفقیت و امکان ادامه راه آشنایی با راهکار های مناسب و صحیح الزامی است.

به  ده راهکار پسندیده که به کسب وکار شما خلاقیت ، نظم  و نرمش پذیری می دهد اشاره خواهد شد. فعالین در این گویه در هر کجای گیتی با به پیشه بستن این اصول کلی می توانند امیدوار باشند که گام های اولین خویش را به راستی برداشته اند.


1.فکر کردن به موفقیت

اگر بخواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید، باید آرزوهای بزرگواری نیز در راز داشته باشید. هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ پیش درآمد می شود. شما می بایست چشم اندازهای کبیر را برای خود متصور باشید، این که فردی سرشناس و صاحب اعتبار هستید. باید متعلق به چه که می خواهید بدان برسید، تصویری روشن داشته باشید و آنقدر آن آرزوی خود را در راز تربیت دیتا باشید که آن را کاملا احساس کرده و برایتان دست نیافتنی نباشد. به طور نمونه تصور کنید که اگر در شغل خویش کامیاب شوید، چه تحولی در حیات شما و گردآوری برپایی خواهد شد؟ اگر سوداگری شما به کامیابی و در آمد بالا برسد شما از چه اعتباری برخوردار خواهید شد ؟ و تا چه بی گمان به اقتصاد منطقه خویش کمک کرده اید؟


2.نسبت به آنچه که می خواهید اتمام دهید پرشور و حرارت باشید

شما در رهسپار قدم می گذارید که در صورت موفقیت، بخشی یا تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد. برای رسیدن به این مقصود شما می بایست انرژی و اشتیاق خویش را بیش از پیش کرده و آنها را بارز کنید.چرا باید این گونه باشد، زیرا ما همش نسبت به آرزوهای خویش و آنچه که دوست داریم بی رحمیم. بالواقع برای آنچه که بسیار اخ داریم، کوشش لازم را انجام نمی دهیم در حالی که می بایست نهایت کوشش خویش را بکنیم. یا این که اگر شما از کاری که اتمام می دهید رضایت کافی را نداشته باشید آیا انگار می کنید که واقعا می توانید در آن کار به کامیابی برسید و یا در بازار چشم وهمچشمی امروز که هر روز بیش از قبل به تلاش و کار و جنبش دربایستن دارد، باقی بمانید؟


 

اگر هم با تمام عدم علاقه خویش در کار بتوانید خود را در گردونه رقابت حفظ کنید  ولی مطمئنا به کامیابی های بزرگ دست نخواهید یافت. کامیابی های کبیر و استثنائی در صورتی به دست خواهند آمد که ما در مقوله آن شغل ، علاقه داشته باشیم که شغل کنیم و یا دست کم برای آن ارزش قائل باشیم. برای کسانی که با چنین حس و حالی شغل می کنند، این که ناچار باشند برای آن پیشه حتی 15 الی 18 ساعت در روز وقت بگذارند نه تنها خسته کننده نیست که مایه لذت آنان از شغل خواهد بود. کامیابی در کار و جنبش های اقتصادی و مالی تنها نیازمند صبر و کاری طاقت فرسا است که تنها زمانی شدنی خواهد بود که شما در مورد آن کار دریافتن مثبتی داشته باشید.

 

3.بر روی نقاط قوت خود تکیه کنید

بگذارید با این امر رو به رو شویم، شما نمی توانید برای کل خویشان خود کل چیز و کل آدم باشید. هر کدام از ما نقاط قوت و ضعفی داریم. برای آن که بتوانید سودمند واقع شوید، می بایست نقاط قوت خویش را معرفی کنید و بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشید.  موفقیت در کسب و کار شما زمانی می توانید بیشترین کامیابی را به دست آورید که تلاش خویش را به سمتی که در آن می توانید بهترین باشید هدایت کنید. به طور نمونه اگر در فعالیت های اقتصادی ،شما در بازاریابی توانایی بیشتر دارید از آن نهایت بهره را ببرید. اما در بخش هایی از کار که در آن ضعیف هستید، کمک بگیرید و از آن ابایی نداشته باشید. ولی برای تبدیل نقاط ضعف خود به نقاط قوت نیز تلاش کنید و برای آن از تعلیم و آموزش در حین کار سهم ببرید.


4. هیچ گاه به احتمالات شکست اندیشه نکنید

آین رند، در رمان خویش به نام " اصل و سرچشمه " می نویسد، " نه این در طبیعت بشر است و نه موجودیت زندگی انسان که کاری را با رها کردن آن، آغاز کند." به عنوان یک کارآفرین و قبل قدم در سپریدن یک کار شما نیاز دارید که منظور خود را کاملا باور کنید، آن سررسید است که می توانید به آن عمل کنید. شما می بایست باورداشت واعتقاد قوی به خودتان، ایده ها و نظرتان و ظرفیت های خویش داشته باشید.


 

باید از سایه گمان عبور کنید و به باور و اعتماد در کار خویش برسید. هر چه قدر میزان باور و اعتقاد خویش را افزایش دهید ، با سرعت بیشتری به اهداف خود دست خواهید یافت. هرچند که باید در این میان تعادلی وجود داشته باشد. ترازمندی بین خودباوری و محاسبه ریزبین خطرات کار به جهت دستیابی به قصد بالاتر. شغل براوو موفق ، کارآفرینی است که خوب می تواند محاسبه کند و میزان خطر در کار را کاهش دهد الی به هوده بالاتر برسد.

6. مشکل شغل کردن

هرکارآفرین و مبتکر موفقی سخت شغل کرده است. هیچ کس به این مهم ، با نشستن و زول زدن به حصار نرسیده است. "برایان تریسی" در ارتباط با این مطلب چنین گفته است، " شما برای بقاء خویش 8 ساعت در روز پیشه می کنید، بیش از 8 ساعت هر قدر زمانی که سعی شما پیوسته یابد در جهت کامیابی است."  اگر از هر فرد موفقی در این زمینه سوال کنید به شما خواهد گفت که در ابتدای شروع کسب وکار خویش بیش از 60 ساعت در روز پیشه می کرده است.

 

سعی کنید در این موقعیت تفریحات و شغل های متفرقه را الی مدتی فراموش کنید، لغایت زمانی که حقیقتا بتوانید بر روی پای خود بایستید و قامت راست کنید. در این برحه از زمان حتما یک سفر اختصار هم می تواند برای شما ضرر باشد. همان گونه که اشاره شد ، این نوع مشکل شغل کردن برای شما آسان خواهد بود اگر نقطه نظر و ایده ای استوار برای اجرا داشته باشید و هدفی روشن که به پیگیری آن، احساس شورو اشتیاق را در خویش حفظ کنید. 

 

7.مرتبا به دنبال راهکارهای جدید از راه برقراری ارتباطات باشید

در کسب وکار ، شما با شرکتی که اداره می کنید باره قضاوت واقع می شوید. با گروه مدیریتی که دارید ، سیستم هدایتی که درنظر گرفته اید و وانگهی راهبرد های وابستگی با همکارانتان. کسب و کار هر چه قدر هم که کوچک باشد نیازمند ارتباطات و به کارگیری تجارب است. می توانید در ملاقات هایی که در کسب و کار های مشترک دارید از کسان با تجربه به طور مثال در پایه گذاری بازار های خود سهم ببرید.

 

این زیاد مهم است که شما در پیوستگی با همکاران فعال خویش آن هایی را که می توانند به شما کمک کنند و برعکس آن ها که شما را به عقب می خوانند بشناسید. برای کامیابی در این گویه شما همواره نیازمند داشتن چیرگی برقراری پیوستگی خوب و پسندیده می باشید و همیشه می بایست نسبت به فرصت های جدید و امکان گسترش روابط خود هوشیار باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.