قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 28

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدیه تبلیغاتی خاص چه ویژگی ها باید داشته باشد؟

هدیه تبلیغاتی خاص چیست؟ تبلیغات همواره تاثیر بسیاز زیادی بر ماندگارسازی برند شما و همجنین گسترش کسب و کار شما داشته است. این سوژه سبب شده رقابت در این دامنه به شدت بالا باشد و همواره هر مجموعه سعی در عرضه هدیه تبلیغاتی ویژه تری نسب به سایر رقبا داشته است. اما یک هدیه تبلیغاتی خاص چه ویژگی باید داشته باشد؟ در پیوسته با ما باشید با چند خاصیت هدیه تبلیغاتی ویژه بیشتر آشنا شویم.


هدیه تبلیغاتی خاص


اولین نکته بسیار مهم برای گزینش هدیه تبلیغاتی گزینش ابزار پسندیده برای این شغل است. استفاده از شیوه های تکراری و مرسوم مانند اتوماتیک ، موعد ، سالنامه احتمالاً کماکان کاربردی باشد ولی هیچ گاه ماندگاری لازم را در ذهن بیننده برپایی نمیکند. ولی یک هدیه تبلیغاتی ویژه باعث خواهد شد مخاطب خود نیز آن را به دوستان و آشنایان خویش نشانه دهد. الی الان چند نفر را دیده اید که اتوماتیک یا زمان تبلیغاتی خود را به شما اثر دهند. این یعنی تبلیغ شما به هدر رفته است و چرخه آن متوقف شده است. پس کانال هدیه تبلیغاتی ویژه خود را درست انتخاب کنید.


هدیه تبلیغاتی خاص


قدم بعدی برای برگزیدن هدیه تبلیغاتی ویژه تحلیل بیننده است.  اگر به فهرست دسته بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، هدایای تبلیغاتی پرستیژی ، هدایای تبلیغاتی لاکچری و … روبرو خواهید شد . در واقع این طبقه از هدایا قرار است با ارائه شدن به کسان خاصی ، منظور غائی انتقال پیام شما را منتقل نماید . با کمی جستجو در اینترنت می توانید انواع پیشنهادات کمپانی های مختلف تبلیغاتی را فهرست کنید. ولی اینکه این گزینش ها در گزین کردن کل است علت بر ویژه بودن آن است؟ بی گمان خیر. پس برای خرید یک هدیه تبلیغاتی باید خلاق بود و همواره دنبال جدیدترین متدها گشت.


هدیه تبلیغاتی خاصما در شوکولوگو سعی کردیم با عرضه شکلات با طرح اختصاصی در کنار بسته بندی های متفاوت پسندیده برای هر سلیقه ای این امکان رو فراهم نماییم که بتوان هدایای بسیار خلاقانه و نوینی را عرضه کرد. شرکت های زیاد زیادی از محصولات ما به عنوان هدیه تبلیغاتی  ویژه خود کاربرد کرده اند و بازخورد بالا و باورنکردنی در بین مخاطب گرفتن کرده اند. افتخار مشارکت با برندهای کبیر برای تولید هدایای تبلیغاتی آنها سربلندی مجموعه شوکولوگو بوده است. اگر شما هم به پیگیری یک هدیه تبلیغاتی ویژه هستید توصیه میکنیم از مثال کارهای ما را رویت فرمایید.

لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با GTX 1050 عرضه می‌کند

شرکت‌های مختلفی داک‌های گرافیک خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته‌اند و حالا نوبت به لنوو رسیده است تا با داک ۴۰۰ دلاری خود وارد این رقابت داغ شود. کاربر به کمک این داک‌ قادر خواهد بود از قدرت یک کارت گرافیک دسکتاپ روی لپ‌تاپ مجهز به تاندربولت ۳ استفاده کند. این داک نسبت به رقبای خود ضخامت کمتری دارد و به‌خوبی از عهده‌ی کارهای گرافیکی متوسط برمی‌آید.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو

این داک ۴۰۰ دلاری با یک کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا عرضه خواهد شد که قدرت پردازشی آن برای هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز کافی است. این داک به اندازه‌ای قوی نیست که گیمرهای حرفه‌ای را در اجرای مناسب بازی‌های سطح بالا راضی کند. این کارت گرافیک، ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 دارد و به ادعای لنوو، نرخ به‌روزرسانی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو

داک تاندربولت لنوو ۰.۹ اینچ ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب ۹.۸ و ۵.۱ اینچ است. این داک ۶۳۵ گرمی به دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 مجهز شده است. لنوو دو خروجی تصویر دیسپلی پورت و یک درگاه HDMI 2.0 برای اتصال داک به نمایشگر در نظر گرفته است. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و خروجی اترنت، لیست درگاه‌های این داک را کامل می‌کنند. بهره‌مندی از این درگاه‌ها به معنی امکان اتصال صفحه‌کلید، ماوس، حافظه‌ی خارجی و سه نمایشگر به این داک است. در صورت پشتیبانی لپ‌تاپ شما از این داک، می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه نیز استفاده کرد.

دوربین Realsense جدید اینتل در محیط خارجی هم کار می‌کند

اینتل در نمایشگاه CES لاس‌وگاس از نسخه‌ی جدید دوربین Realsense رونمایی کرد که از آن می‌توان برای تماس ویدیوی، ورود به سیستم از طریق ویندوز هلو (Windows Hello) و ارسال دستورات از طریق ژست‌های حرکتی استفاده کرد. البته به دلیل استقبال بسیار کم کاربران از ژست‌های حرکتی، دیگر این موضوع در اولویت اینتل نیست و کمتر به آن پرداخته می‌شود. همه‌ی این موارد در نسل قبلی دوربین‌های Realsense وجود داشتند؛ اما در نسخه‌ی جدید در محیط‌های بسیار روشن با پس‌زمینه‌ی نورانی نیز می‌توان از این امکانات بهره برد. 

اینتل برای پشتیبانی از محیط‌های خارجی، یک پردازنده‌ی اختصاصی پردازش سیگنال به دوربین خود افزوده است تا میزان نور و اطلاعات مربوط به رنگ‌ها را تنظیم و تشخیص چهره یا ژست‌های حرکتی را ساده‌تر کند. 

دو دوربین D415 و D435 از سری محصولات ریل‌سنسِ اینتل در نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآمدند و قرار است هر دو به‌زودی در فروشگاه‌های اینتل عرضه شوند. 

هر دو مدل تا فاصله‌ی ۱۰ متری را پوشش می‌دهند؛ اما مدل گران‌تر D435 از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل با نرخ ۹۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند تا تماس تصویری به شکل روان‌تری انجام شود. البته اگر بخواهید با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ویدیو ضبط کنید، رزولوشن تا 1080p قابل افزایش است. 

این دوربین‌ها از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شوند. اینتل برچسب قیمت ۱۵۰ دلاری برای مدل D415 در نظر گرفته است. 

ریزر از نمونه اولیه پروژه لیندا در CES رونمایی کرد

معرفی نمونه‌های اولیه از محصولات جذاب و جدید ظاهرا به سنت رایج کمپانی ریزر در نمایشگاه CES تبدیل شده است. این شرکت امسال در CES 2018 از پروژه‌ی لیندا که شامل یک قطعه‌ی سخت‌افزاری همراه به شکل لپ‌تاپ برای گوشی هوشمند ریزر فون می‌شود، رونمایی کرده است که با اتصال این دو به یکدیگر، می‌توان گوشی ریزر را به یک لپ‌تاپ کامل تبدیل کرد.

ما چنین ترکیبی را پیش از این و در محصولاتی نظیر موتورولا آتریکس و داک لپ‌تاپ همراه آن و اخیرا داک DeX سامسونگ مشاهده کرده بودیم. با این حال ریزر با پروژه‌ی لیندا، این ایده را در قالب متفاوتی مطرح کرده است؛ بدین صورت که علاوه بر استفاده از گوشی به‌عنوان مغز لپ‌تاپ هیبریدی، می‌توان از ریزر فون به‌عنوان ترک‌پد لپ‌تاپ نیز بهره گرفت.

Razer

از منظر سخت‌افزاری، پروژه‌ی لیندا کمابیش همان لپ‌تاپ اصلاح‌شده‌ی ریزر بلید استیلت است که چندی پیش معرفی شد؛ با این تفاوت که اکنون ضخامت آن اندکی افزایش یافته است تا امکان قرارگیری گوش داخل لپ‌تاپ فراهم باشد. همچنین چند تغییر دیگر در راستای هماهنگ‌سازی لپ‌تاپ با گوشی اعمال شده است. برای مثال دکمه‌ی پاور لپ‌تاپ حذف شده و در عوض دکمه‌ی پاور کناری و حسگر اثر انگشت ریزر فون، نقش آن را بر عهده گرفته است. برخی از دکمه‌های صفحه‌کلید نیز با دکمه‌های خانه، بازگشت و چندوظیفگی اندروید و همچنین دکمه‌های اختصاصی گوگل اسیستنت و لانچر اپلیکیشن تعویض شده است.

اتصال ریزر فون به پروژه‌ی لیندا به‌سادگی انجام می‌شود. کافی است گوشی را درون شکاف مخصوص قرار دهید و یک دکمه‌ی سخت‌افزاری را فشار دهید تا درگاه یواس‌بی نوع C لپ‌تاپ به‌طور مستقیم داخل ریزر فون قرار گیرد و همزمان موجب قفل شدن گوشی در شکاف شود و از تکان خوردن آن جلوگیری کند. تمام قدرت سخت‌افزاری پروژه‌ی لیندا توسط گوشی تأمین می‌شود و درون داک لپ‌تاپ تنها قدری فضای ذخیره‌سازی بیشتر (در نمونه‌ی اولیه‌ی نزدیک به ۲۰۰ گیگابایت) و باتری دوم در نظر گرفته شده است؛ در نتیجه ریزر فون هنگام اتصال، می‌تواند به کمک این باتری شارژ شود.

Razer

از منظر نرم‌افزاری، می‌توان از اغلب اپلیکیشن‌ها، همان‌طور که روی یک تبلت اندروید اجرا می‌شوند، استفاده کرد. برخی از اپ‌ها نظیر کروم نیز در ترکیب با ماوس و صفحه‌کلید عملکرد بهتری خواهند داشت. البته از آنجایی که پروژه‌ی لیندا هنوز یک نمونه‌ی آزمایشی اولیه است؛ توسعه‌دهندگان فرصتی برای بهینه‌سازی اپلیکیشن‌هایشان با آن نداشته‌اند. علاوه بر این، نمایشگر لپ‌تاپ تنها قادر به نمایش محتوای گوشی است و نمی‌توان از آن به‌عنوان نمایشگر دوم با امکان نمایش محتوای جداگانه بهره گرفت. با این حال انتظار می‌رود در نسخه‌های بعدی پروژه، این مشکل برطرف شود.

ریزر امیدوار است که پروژه‌ی لیندا امکان گسترش توانایی‌های ریزر فون را هم در بخش بهره‌وری و تولید محتوا و هم در بخش گیمینگ فراهم کند. هرچند تماشای این نمونه‌های اولیه‌ی جذاب نظیر لپ‌تاپ مجهز به ۳ نمایشگر که سال گذشته معرفی شد، بسیار جذاب است؛ اما با توجه به سابقه‌ی ریزر، این نمونه‌های آزمایشی تنها موجب دیده شدن این شرکت در هیاهوی نمایشگاه CES می‌شوند و نمی‌توان چندان امیدوار بود که در نهایت به یک محصول واقعی و تجاری تبدیل شوند.

ریزر ادعا می‌کند که مایل است با معرفی این پروژه‌ها، از مصرف‌کنندگان بازخورد مناسب بگیرد و با تکامل محصول، راه آن را برای رسیدن به بازار هموار کند. با این حال همانند پروژه‌ی تبلت فیونا، محصولی که اغلب به بازار راه پیدا می‌کند، به‌ندرت شباهتی با نمونه‌ی خود اولیه دارد.

Razer

در هر صورت، پروژه‌ی لیندا ایده‌ی جذابی برای بهره‌گیری از توانایی گوشی‌ هوشمند در قالب لپ‌تاپ است و می‌توان امیدوار بود که دیگر شرکت‌ها نیز با طرح‌های مشابه موجب گسترش این ایده شوند.

ماوس بی‌سیم ریزر از باتری بی‌نیاز است

سال گذشته لاجیتک فناوری با نام پاورپلی (Poweplay) ارائه کرد که اجازه می‌دهد ماوس‌های بی‌سیم بدون نیاز به سیم شارژ شوند. این کار از طریق یک پد اختصاصی که باتری ماوس را به روش القایی شارژ می‌کرد انجام می‌شود. امروز در جریان کنفرانس CES شرکت ریزر از فناوری مشابهی موسوم به هایپرفلاکس (HyperFlux) پرده‌برداری کرد و یک پد اختصاصی از سری Firefly را با فناوری هایپرفلاکس به نمایش گذاشت؛ اما چند تفاوت کلیدی میان فناوری‌های هایپرفلاکس و پاورپلی وجود دارد.

یکی از تفاوت‌های کلیدی در فناوری هایپرفلاکس عدم استفاده از باتری است. ماوس‌های استفاده‌کننده از فناوری پاورپلی لاجیتک در عمل همان ماوس‌های بی‌سیم عادی هستند که از باتری استفاده می‌کنند؛ برای مثال می‌توان به ماوس‌های مدل G703 و G903 لاجیتک اشاره کرد. این دو ماوس به‌ همراه دانگل شارژ بی‌سیم استاندارد لاجیتک عرضه می‌شوند،؛ اما امکان شارژ آن‌ها از طریق کابل USB نیز وجود دارد و در نبود پد اختصاصی می‌توان از آن‌ها مانند دیگر ماوس‌های بی‌سیم استفاده کرد.

در فناوری هایپرفلاکس انرژی از طریق پد اختصاصی فایرفلای به نسخه‌ی ویژه‌ای از ماوس‌های سری مامبا انتقال داده می‌شود. اما درحالی‌که در ماوس‌های لاجیتک انرژی انتقال‌یافته از پد در باتری ذخیره می‌شود، در فناوی هایپرفلاکس انرژی منتقل‌شده به‌طور مستقیم توسط ماوس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از فواید این کار کاهش وزن ماوس است؛ به‌طوری که وزن ماوس جدید به ماوس‌های سیم‌دار نزدیک می‌شود. باتری‌ها معمولا سنگین هستند و باعث افزایش وزن کلی ماوس‌های بی‌سیم می‌شوند. برای مثال وزن ماوس‌های G703 و G903 لاجیتک به‌ترتیب ۱۰۷ و ۱۱۰ گرم است؛ لازم به ذکر است که این ماوس‌ها از جمله ماوس‌های بی‌سیم سبک‌وزن قلمداد می‌شوند و میانگین وزن اغلب ماوس‌های بی‌سیم بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ گرم است.

ماوس هایپرفلاکس ریزر / Razer HyperFlux Mouse

برخی افراد، از جمله هواداران بازی‌های رایانه‌ای به ماوس‌های سبک‌وزن علاقه‌مند هستند و از ماوس‌های ۱۰۰ گرمی به‌عنوان گزینه‌ی ایده‌آل یاد می‌کنند. وزن ماوس جدید ریزر تنها ۹۶ گرم است و این مسئله می‌تواند یکی از نقاط قوت این محصول باشد. بد نیست بدانید که وزن‌ ماوس‌های بی‌سیم معمولی سری Mamba به ۱۲۵ گرم می‌رسد که نشان می‌دهد ریزر توانسته است با حذف باتری، وزن ماوس را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

یکی از سؤالات کاربران این است که کارایی فناوری هایپرفلاکس در استفاده‌ی روزانه چگونه خواهد بود: آیا این فناوری مشکل شارژ ماوس‌های بی‌سیم را حل می‌کند؟ این سؤال در زمان عرضه‌ی فناوی پاورپلی نیز مطرح بود؛ اما در انتها این فناوری توانست راضی‌کننده باشد.

با وجود شباهت هایپرفلاکس و پاورپلی، فقدان باتری در فناوری هایپرفلاکس به این معنی است که ماوس از یک منبع انرژی دائمی بی‌بهره است. برای مثال در پدهای اختصاصی پاورپلی، وقتی ماوس در برخی نقاط پد (به‌ویژه گوشه‌ها) قرار می‌گیرد، خبری از شارژ شدن نیست. ارتفاع میدان شارژ ماوس نیز تنها تا چند میلی‌متری سطح پد ادامه پیدا می‌کند، برای همین وقتی ماوس را از سطح پد جدا می‌کنید، فرایند دریافت انرژی متوقف می‌شود؛ اما به‌دلیل وجود باتری اشکالی در کارکرد ماوس مشاهده نمی‌کنید.

سؤال اینجا است که آیا ریزر برای چنین سناریویی به فکر راهکار مناسب بوده یا خیر؟ آیا در چنین شرایطی ماوس خاموش خواهد شد؟‌ یا اینکه این ریزر توانسته است ارتفاع میدان شارژ را تا حد قابل توجهی افزایش دهد؟ قطعا تا زمانی که تجربه‌ی استفاده از پد و ماوس جدید ریزر را نداشته باشیم، نمی‌توانیم به این سؤالات پاسخ دهیم.

ماوس و پد هایپرفلاکس ریزر / Razer HyperFlux Mouse and Pad

برای استفاده از ماوس‌هایی که از فناوری پاورپلی لاجیتک استفاده می‌کنند نیاز نخواهید داشت پد اختصاصی را همیشه همراه با خود داشته باشید. اگرچه با وصل کردن کابل USB به ماوس مامبای جدید ریزر می‌توانید از آن به‌عنوان یک ماوس معمولی استفاده کنید؛ اما برای استفاده از ماوس به‌صورت بی‌سیم همواره به پد اختصاصی فایرفلای نیاز خواهید داشت.

اما گیج‌کننده‌ترین مسئله در مورد محصول جدید ریزر، قیمت آن است. قیمت پد اختصاصی پاورپلی لاجیتک ۱۰۰ دلار است و برای ماوس G703 باید ۱۰۰ دلار دیگر نیز پرداخت کنید، اگر قصد خرید ماوس G903 داشته باشید، این مبلغ به ۱۵۰ دلار افزایش می‌یابد؛‌ قطعا چنین قیمت‌هایی گران قلمداد می‌شوند. شاید انتظار داشته باشید با توجه به عدم استفاده از باتری، قیمت ماوس و پد اختصاصی ارائه‌شده توسط ریزر کمتر باشد؛ اما چنین نیست و برای مجموعه‌ی ماوس و پد اختصاصی فایرفلای قیمت ۲۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

باید به این نکته توجه داشت که ماوس‌های G703 و G903 قابلیت استفاده به‌عنوان ماوس‌های بی‌سیم عادی نیز دارند و این مسئله در مورد ماوس جدید ریزر صدق نمی‌کند. همچنین ماوس G903 لاجیتک در مقایسه با ماوس مامبای ریزر محصولی پیچیده‌تر است. احتمالا نورپردازی RGB در پدهای ریزر یکی از مواردی است که باعث شده این شرکت قیمت ۲۵۰ دلاری برای محصول جدید خود در نظر بگیرد.